onsdag 20. februar 2008

Onsdag.. bare 1 dag til sussebass kommer hjem :)

Savner sussebassen min jeg....
Idag har jeg jobbet fra 9 til 4 og snuppa har vel ALDRI vært så lenge uten noen av oss :) Det var grusomt å vekke henne idag.. ikke bare 1 gang, men 2 ganger stakkars, men det blir jo ikke hver dag:)
Den nye jobben er foresten super! Folka er kjempehyggelige og det er nok å gjøre og sette seg inn i! Rekker ikke å kjede seg der nei! Tror jeg kommer til å trives der. Jeg savnet snuppa mi når jeg hørte barnelatter og skrik der idag da, men jeg overlever vel noen timer uten henne, eller??
Marion hadde visst vært litt utillpass i hele dag, men hadde vært snill da. Gudselov ingen skrikeanfall.. Puh!! ;) Hva skulle vi gjort uten svigers idag..og imorgen?! TUUUSENTAKK for at dere stiller opp som barnevakter! Er såååå glad i dere! Vi får håpe det går minst llike bra i morgen. Jeg slet litt med å legge henne idag da, men et spøkelseslys fra IKEA gjorde susen..hehe
Nå tror jeg det er natta for ho mor og..

Oi, må ikke glemme å gratulere Hanni med dagen idag! Og jeg håper det gikk bra å begynne på jobben i dag også.

Nattinatt folkens... zz.z.z.zz.. Snart er Robert hjemme igjen.... zzz.z.z.z......

Ingen kommentarer: