tirsdag 12. februar 2008

NY JOBB!!!! :D

Jippi!!!!!!
Gratulèr meg folkens! Jeg har fått jobb i Lindex!! Jippi!!! Da skal jeg kose meg blant dameklær og inspirere og betjene kunder dagen/kvelden lang ;) Jeg begynner førstkommende torsdag kl 13.00 og gleder meg MASSE til å sette igang!

.. men nå skjønner jeg hva pappa-permisjonen er til.. Pappa-permisjonen er til for at mor skal få en forsiktig overgang med å overlate barnet til andre enn seg selv :) Jeg er kjempeglad for at svigers stiller opp som barnevakt!! Men IKKE noe vondt ment, men jeg får litt angst :( Håper for både min, Marion og svigers del at hun ikke får skrikeanfall igjen. Uff.. men det går nok bra nå. Er det ikke slik at mor SKAL være bekymret da? Jaja, jeg skal nok klare meg jeg..hehe

Vel vel, imorgen må vi rekke alt vi skal før leiligheten overtas på lørdag og jeg starter i jobb. Først en siste tur innom Match. Skulle a klippet meg og kjøpt nye bukser og...

Hilsen kjempeglad arbeidstaker og bekymret mor;
Tone ;)

Ingen kommentarer: