fredag 8. februar 2008

Mammapermisjonen slutt :(

.. og inn i de arbeidslediges rekker.
Jaja, verden ser faktisk lysere ut alikevel :)
Jeg skal på 2!!!! intervjuer på mandag og det ser ut til at jeg slipper å vente 8 uker på å få penger fra NAV.. puh... men vi får vente å se hva som skjer. Tør ikke håpe for mye enda.
(Det ene intervjuet er faktisk ett 2. gangs intervju:)

Vi har endelig fått solgt leiligheten vår også! De skal ta over på lørdag den 16. !! Endelig er det ute av verden snart! :)

Det var det jeg mente med at verden ser lysere ut alikevel :).. og ikke glem, det er ikke lenge til sola kommer frem og snøen smelter bort!! Jeg GLEDER meg!! Mon tro om jeg slipper pollenallergien i år også.. hmm DET hadde vært fin fint!

PS: Og snuppa sier mamma mamma mammammammmammmamaaamama.. hele tiden nå :)

Ingen kommentarer: