lørdag 2. februar 2008

Mitt første blogg-innlegg!!

Hei!



Wow.. dette er nytt og spennende. Min egen blogg.. Vi får se om det blir en suksess ;)

Nå er det ihvertfal sent en lørdag kveld i februar. Jeg har akkurat sett på Spelemannsprisen og var innom en kjempefin oog innspirerende side til Suziblu (er fast innom der daglig).
Skal legge ut en link her et sted.


Imorgen kommer kanskje søs og kællen og besøker oss i det glatte vinterværet vi har fått. Det gleder jeg meg til. Det er visst fastelaven også i morgen (eller idag da), får se om jeg får baket noen boller og da.. hmmm Vi får se hvor snill snuppa mi er da. Det er Marion da.. min 10 måneder gamle datter. Hun er verdens nydeligste jente!! Men hvilken mor sier ikke DET om sin egen datter da.. hehe



Vel vel.. det for holde for denne gang.

Mitt første blogg-innlegg er over.



Nattinatt

Ingen kommentarer: