søndag 10. februar 2008

Morsdag!



GRATULERER MED DAGEN ALLE MØDRE!!
Da var min første morsdag overstått :)
En kjempefin dag jeg feiret med Robert, Marion, mamma, pappa, Lene (søs) og Johan. Vi dro til Kløfta så fort vi kom oss opp og fikk badet snuppa. Hun våknet TIDLIG idag.. 0630... zzz.. litt trøtt ja :) Ellers fikk jeg verdens fineste morsdag/valentines gave i gårkveld... var vel noen minutter over 00.00 :) Det var et kjempekoselig kort og et kjede med hjerte av hvitt gull og diamanter :) "Diamonds are a girls best friend" Vuttu .. hihi TUSENTAKK Snuppa og Sussebassen min!!!

Ikveld har vi kost oss med ost, kjeks, rødvin og film. Vi så "I Am Legend" med Will Smith. Veldig bra faktisk. Minnet meg litt om "28 dager" og "28 uker" senere filmene. Men nå skal vi se på siste episode av LOST.. Her kommer noen bilder.

Klem Tone



Snuppa sitter på fanget til tante Amalie :)

Ingen kommentarer: