mandag 18. februar 2008

Nå er det bare Marion og meg..


Marion og Pernille har fått litt mat de også :)


Her sitter alle sammen og koser seg med den gode maten!


Meg med snuppa og lillemor.. go'jentene!

Ja nå, etter en travel helg, er det bare Marion og meg igjen her i Mysen.

På torsdag hadde jeg min første opplæringsdag hos Lindex. det gikk veldig fint. Gleder meg til å lære mer. Samtidig hadde Robert jobbsamtale (som gikk veeeeldig bra) og styremøte med x-borettslaget i Askim.

På fredag overtok de nye eierne av Drammensjordet 40 leiligheten vår, og lørdag var det fest i Spydeberg hos svigers. Der var Jan og Lise, Stian, Inger-Lise og Pernille, Vidar og Lisbeth, Marion, Robert og meg. Det var fullt hus :) Kjempekoselig! Marion fikk sett litt på Pernille og Pernille danset en hææææærlig dans for oss alle sammen.. hehe (Gleder meg til å se den filmsnutten) Mye god mat var det også der. Takk for en fin kveld folkens!

Søndag da... Herregud! Jeg husker ikke hva vi gjorde på søndag jeg.. vel, antagelig skjedde det kasnkje ikke så mye spennende da. Uansett, idag er det mandag og Robert har reist fra oss for noen dager :( Helt til Tyskland faktisk! På kurs med jobben. Takk og lov så finnes msn og webcam :) Ellers har snuppa og jeg fått gjort masse fornuftig etter at vi var på barseltreff hos Foo idag. Vi fikk god mat og Lilly hadde masse fine leker syntes Marion :) Takk for en fin dag alle sammen! jeg håper det ikke drøyer alt for lenge til neste gang. Nå begynner jo Hanni å jobbe igjen også, så det blir spennende.

Vel vel.. det var litt om mitt liv akkurat nå..

Kos og Klem fra Tone

Ingen kommentarer: