fredag 5. februar 2010

Endelig hjemme




Lagt inn fra min iPhone

6 kommentarer:

Lene sa...

Ååååå søtingene!

Anette :-) sa...

åhh nydelig bilde.... gratulerer igjen :)

Anonym sa...

Sååå fint bilde. De er virkelig nydelige! Og ganske forskjellige. Er det Alfred som er mørk og Marigull lys? Dere har fått en av dere hver iallefall. =)

Inger Lise E.

Unknown sa...

tillykke med de små, hvor er du fine

Laura, sa...

Hej. Jeg kom lige forbi din blog- hvor er her fint og hyggeligt:o) Stort tillykke med de små guldklumper- de ser jo helt fantastiske ud! Jeg ønsker det bedste for dig og din familie:o)

Mvh. Laura
Ps. Du er velkommen til at kigge forbi mine blogs:o)

Tone sa...

Takk skal dere ha ;)

Inger Lise E. : Det er Alfred som er "høy" og mørk ja ;) Marigull er blond.

Og Laura: Jeg får ta en titt på siden din, siden du la igjen en så hyggelig melding ;)