lørdag 27. februar 2010

Bilder fra sykehuset :)


Varer nok ikke lenge denne kurven nei..




Endelig hjemme.. i kurven ;)


Her er dem kledd på og klare for kjøreturen hjem! Skal bli godt og se pappa igjen ja ;)




Og her er engelen; tante Inger-Lise, som var såååå snill og hjelpsom de 2 siste døgnene på sykehuset. Hun stilte opp da Robert måtte dra hjem siden han ble syk:( Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten deg! Takk Inger-Lise! Jeg fikk jo sovet litt og!




Her er de 4 dager.... tror jeg. Tatt like før vi reiser hjem.



Første besøket på sykehuset.. utenom tante Inger-Lise som jobber der da :) Mormor og morfar.





Et av de første bildene av søtingene våre ;)
Alfred veide 3880 og var 51 cm, mens Marigull veide 3375 og var 51 cm lang hun og.
De ble født 01.02.2010 kl 22.42 og 22.43. Alfred snek seg ut først. Kravlet visst nesten ut selv begge to og, ifølge kirurgen ;) Han sa det var den mest fasinerende keisersnittet han hadde vært med på!


Her er vi klare for å sette i gang inngrepet. Nervøs som fy!
Munnen min skalv som bare det, godt ikke bildet viser det ;)
Snart er vi 3-barnsforeldre! Også med tvillinger da! Jaiks!



Dette bildet er tatt i uvisshet, 1 time før nurken ankommer ;)
Jeg var 139 cm i omkrets! 10 cm mer enn med Marion.

1 kommentar:

Fru S sa...

Noe såååå nydelig!!! Og gurimalla så stor du ble, myyye større enn meg i hvertfall, men så veide jo dine en del mer enn mine også da, hehe... Håper dem ikke sliter deg helt ut. Skulle ønske jeg kunne hjulpet og avlastet deg litt, for jeg veit akkurat hvor tungt det er, men er så vanskelig å få til... Masse lykke til videre, håper dem er snille mot mamma´n sin :)