fredag 29. januar 2010

39 uker og snart ferdig

Nå er jeg glad dagen snart er her! Til tirsdag blir vi 3- barnsforeldre. Vi er spente så det holder;) Kroppen min orker ikke mer heller. De siste dagene har bena mine svulmet opp enormt på kveldene og jeg tisser sån ca hver 1,5 time hele døgnet! Det er slitsomt om natta ja:/
I tillegg har jeg hatt snuppa hjemme siden tirsdag. Det er nemlig omgangsyke som går i barnehagen, så vi vil prøve å unngå den så lenge som mulig denne gang. Jeg prøver å følge henne om dagen, men det er ikke lett nå gitt. Hun blir litt rastløs stakkar.. Og sliter ut mora;) Men hun er så snill og go atte... Og sover til 09.30-10.20 på morran!!! Gulljenta mi det;) Nå får vi bare håpe tvillingene holder seg på innsiden til tirsdag da;) Så skal jeg prøve å nyte vår siste helg med kun 1 barn;) God helg folkens!


Lagt inn fra min iPhone

Ingen kommentarer: