mandag 26. oktober 2009

Utfordring!


Norwaystyle har gitt meg en utfordring - så da er det bare å hoppe uti det:

3 ting jeg husker som om det var i går:
1. 28.03.07 - Dagen Marion kom inn i vår verden :)
2. 23.07.09 - Dagen vi var på ultralyd og fant ut at vi ventet TVILLINGER!
3. 06.04.05 - Bryllupet vårt i Roma. Romantisk og fantastisk dag!

3 ting jeg liker godt:
1. Kose meg med snuppa mi og
kjenne tvillingene sprelle inni magen min;)
2. Være inspirert og full av energi til å tegne å male!
3. Fyre i peisen, tenne lys, spise god mat og se en god film med sussebassen min!

3 ting jeg misliker:
1. Sure og negative mennesker.
2. Urettferdighet
3. Omgangsyke! BLÆ!!

3 blogger jeg besøker (omtrendt) daglig:
Alle bloggene jeg har oppført på siden min.. som er blitt oppdatert :) Noen er kjappere enn andre.

3 sanger jeg hører på for tiden:
1. Mye Muse nå for tiden.
2. Men også siste til Prodigy, som er råbra!
3. Gubba Noa med Pling Plong!

3 venner jeg vil sende utfordringen videre til:
1. Gro Anitas Blog
2.
Familien Stormorken
3.
Lenes bebyblog