mandag 26. oktober 2009

Ønskelister!!

Her kommer endelig.. mulig litt sent ... ønskelistene for familien Foss. Bursdag og jul :)

Marion:
Stellebord, (dukkevogn som hun får av Besta og farfar), gitar, kreative og utviklende leker, lekemat til komfyren hennes, mer kjøkkenutstyr?, dukke med bleieskiftemuligheter, det-og-bli-storesøster-bøker, klær, ull... og sikkert MYE mer :)

Robert:
Svarte t-skjorter i tykk bomull str xxl, diverse pistol-utstyr (hør med han om nærmere ønsker), bilstæsj....

Tone:
Nye Nemi-boka og Nemi-venneboka og kalender, boka"Stjerner og krystaller" av Marianne Solberg Behn, Wiik og Walsøe Alveserien (sjekk linken min på siden), kunst, staffeli (i solid tre!), hobby og kunstartikler er alltid velkommen!, boka "Engleierarkiet" av Espen B-J Jaer

Ellers ønsker vi oss penger til ny seng! Og vi trenger flere kaffeKRUS og likørglass i Antarktisk-serien. Tror det finnes en kakao-kanne også!

Vi hadde tenkt å feire dagen vår (Robert og min) til søndag med litt gryte el lignenede og kaker. Men jeg er blitt litt syk, så vi får se ann formen min om vi muligens utsette det en uke. Haddde det vært svineinfluensa så hadde jeg vel hatt feber og vært slått helt ut nå.. så vi krysser fingrene for at det ikke kommer ;)

Ellers tar vi imot ønskelister fra diverse folk i nær familieomkrets!! Fredrikstad-folket? Kløfta? Spydeberg????


Ingen kommentarer: