onsdag 8. april 2009

Endelig PÅSKE!


God påske alle sammen!


Påsken er fin tid å besøke venner og familie på. På mandag var vi i Sverige og bare shoppet litt... Robert fant seg litt nye klær til og med! ;) Og snuppa fant vi en kul lue som hun måtte ha i butikken, men nå... vilhun ikke på den i 3 sek engang... sukk.. Da har vi lært det ;)


På tirsdag besøkte vi mamma og pappa og spiste kjempegodt påskelam men hjemmelagede fløtegratinerte poteter.. NAM NAM.. Snuppa STORkosa seg! Og tante Lene var der også :) Kjempekoselig var det!


Idag.. onsdag var vi å besøkte fetter Tommy og Lena på Roverud :) Marion sov nesten hele veien til Roverud.. helt utrolig, så hun var godt uthvilt når vi kom frem. Deretter fikk hun noen brødskiver og da var alt veeeldig bra for hennes del. Det var kjempekoselig å besøke dere, selv om det ble litt kort da.


Jeg fikk Roverud/Vinger-dosa mi for en stund igjen.. jeg trenger den. Må høre litt vinger-dialekt, oppdatere meg på familiefronten fra den kanten, og se, lukte og ånde Roverud/Vinger :) Jeg håper det ikke blir så lenge til neste gang!


Imorgen tror jeg vi skal til hytta en tur.. eller om vi venter til fredag.. da skulle det bli finerer vær.. kjedelig med regn :( Men blir nok koselig å være på hytta alikevel ;)


God påske til alle sammen!!

Ingen kommentarer: