mandag 6. april 2009

4 års bryllupsdag idag...

.... og Roma skjelver, eller 10 mil fra Roma da. 

Jeg er glad det ikke var i år vi skulle reise tilbake å feire bryllupsdagen vår. Må si jeg ble nervøs da jeg fikk høre at det var jordskjelv i Roma.. tenk alt det fine som finnes der :( Tenk om Vatikanmuseetog eller Collosseum raste sammen... uff og huff... Bank i bordet!

Vel, 4 år er gått.. og det har gått fort! Mye har skjedd og mye vil vel skje :) Vi feiret dagen på lørdag med middag og kino. Vi spiste deilig pepperbiff på Egon for deretter å se "Skjult" med Kristoffer Joner på kino. Den var skummel og bra... lyden på filmen gjorde faktisk veeeedlig mye! Gled dere, di som skal se den ;) Alt dette var mulig fordi mamma og pappa satt barnevakt for oss, og denne gangen var snuppa i god form til tross for litt forkjølelse da. Marion kosa seg stort!

Takk mamma og pappa! Det var superkoselig!

Også foresten.... jeg elsker deg fortsatt sussebassen min ;) Takk for en fin date!

Ingen kommentarer: