tirsdag 31. mars 2009

Bursdagshelg :)



Nå kan jeg endelig la helgen synke inn, sette meg ned å skrive litt om den.
Marion hadde feiring på lørdag med besteforeldre og tante Lene. Hun fikk masse fine gaver og skal få huske til våren/sommeren... det gleder vi oss til masse snupp! Kanskje mamma kan huske litt igjen også?? :) Mamma ønsket seg trampoline også... men ingen andre desverre :( Vi får ta det igjen senere snupp :)
Jeg vil takke alle som kom til tross for at vi akkurat har hatt en omgangsykeomgang den siste uken. Så langt er ingen blitt smittet så vidt jeg vet.... og håper det fortsetter! Det er noe dritt! Jeg har gått ned 3-4 kg bare på den ene uka! Uansett, så håper jeg alle fikk kost seg her på lørdag.. jeg følte meg ikke i hundre og jeg stressa nok fælt, men hovedsaken er at Marion og gjestene hadde det fint ;) Her er noen bilder fra bursdagen til Marion:


Her er noen av gavene hun fikk


Et lite kjøkken :)


Mormor hadde laget kjempefin Emil-filledukke til snuppa!



Ordentlig pølsefest ja!

Snuppa koser seg med all oppmerksomheten :)

Her er dagens første gave.. en gammeldags snurrebass! "Mojo!"

Bursdagsbarnet med krona på :)

Ingen kommentarer: