tirsdag 8. november 2011

Halloween og bursdagsfeiringer!

November er travel med halloween og bursdagesfeiringer. Men jeg elsker det! Vi har hatt masse besøk og fikk massssse fine og nyttige gaver! Tusen takk til alle sammen! Store og små!

Min lille Alice;)

Fikk lyst til å si... Bolla og Beinet (Super Ted), men det hadde vært litt frekt ve?  

Kommer det noen troll eller hekser?

Endelig middag!

To søte snuppelurer

Og jaggu ble det ikke plass til en barne-halloween-fest i år og da! Tusen takk til alle som kunne komme!

Alltid grimase... sukk

Lille snupp pyntet og klar til siste bursdagsfeiring i år:)

Trikste å få klart bilde: Sett på Madikken på tv!

Lille søte snuppi mi med musefletter:)

Så var det grimase igjen da.. tullehøna! <3

Hent en baconsnack til meg å`aaa søs..

Gutta mine;)

Jentene mine

Endelig middag .. igjen;)

Fetter Johs og tulleruska mi koser seg

Pappa`n min.. det trodde dere ikke det tenker jeg:)

DEEEN.. MEJEEEE...

Mormor koser seg med kaffen <3

3 kommentarer:

Lene sa...

Herlige bilder søs!

Norwaystyle sa...

Så koselige bilder, og så store tvillingene har blitt :-). Gøy å se.

Tone sa...

Ja, de vokser og gror disse gulla mine;)
Takk søs!