mandag 14. februar 2011

Jeg har fått en award:)



Da har jeg vært så heldig og ha fått en award av min venn Marianne og får jeg vel gjøre som hun sier da vel, og svare på noen spørsmål:)


Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18, og let frem linje 4- hva står det der?

"Redselen fikk mange å spise enda mer av den nye maten."


Hva var det siste du så på tv?

Nationalgalleriet!! :)


Bortsett fra datamaskinen - hva hører du på nå?

Diverse YouTube videor.


Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Gikk fra bilen og inn etter å ha vært i bursdagslag hos svigers. Det er KALDT!!


Hva var den siste filmen du så?

"The Black Swan" KJEMPEBRA!!


Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Når jeg var ung og fri ja, men ikke nå med unger og alt. Veldig tvilsomt. Tenkte veldig sterkt på det etter å ha jobbet 5 uker i New York i 2000 faktisk:)


Og så må jeg sende denne awarden videre da... hmm...

Jeg velger meg:
Søstern , Anette og Sølvi

Ingen kommentarer: