onsdag 8. desember 2010

Hund? Nei takk:/

Jeg var hos Øre-nese-hals og allergi spesialist i dag. Fordi jeg reagerte sterkt på en håndfull hasselnøtter for en god stund tilbake. På blodprøve hos legen min, slo den bare ut mot bjørk og jeg forstod ingenting! Håndflater klødde, ansiktet hovnet opp, samt tunge og svelg. Nese og øyne rant verre enn pollenallergien på sitt verste. Jeg hadde ikke spist noooe annet, så det måtte jo være hasselnøttene!
Vel, i dag fikk jeg svar. Jeg tok pirketest på en hel haug og jeg slo ut på bjørk, hassel OG HUND!! Det var helt nytt for meg. Og litt trist:( Da blir det ingen hund på denne familien noen gang.. Og jeg som er oppvokst med schæffer:( Her sitter jeg da og lurer på når jeg plutselig ble allergisk mot hund og er veldig glad for at det er kattepusen Mio vi har:) Godt det ikke var katt jeg reagerte på!!;) Eller egg, melk, mel.. Osv Bye bye firkløver.. håper vi smakes igjen i mitt neste liv;)


Lagt inn fra min iPhone

2 kommentarer:

Norwaystyle sa...

Dumt med allergi :-(. Så hyggelig melding fra deg. Jeg leser også dine innlegg, og kommer til å fortsette med det. Det kan jo hende jeg blogger igjen, men jeg trenger bare en liten bloggepause akkurat nå. God helg til deg og dine. Klem

Tone sa...

Koselig:

Ser at bloggpausen din ikke var langvarig og veldig glad for det!