onsdag 17. november 2010

Bursdagsgaver!!

Jeg fikk masse fint!! Og her er noen som jeg fikk i helga av mamma, pappa og søs og familien;)










Mamma har strikket matchende kjoler og vest til oss!! Mon tro om Robert får en lik vest til jul??;) Kjempefine!!! Og jeg skal få tatt bilde når vi har det på oss! Har verdens flinkeste mamma jeg;)


Kjempefine bursdagskort av nevøen min Johs på 15 mnd!!;)


Også fikk jeg dette kjempesøte armbåndet av søstern! Det står;" Sisters are like stars, they make things brighter." Kjempesøtt og veldig sant;)


Telysholder av Wik og Walsøes Alveporselen. Tror jeg kan dekorere hele huset i dette! Elsker det!!


Kjempefin girlpower bok; Bra Damer av Marie Laland Ekeli og Lisbeth Michelsen.

Lagt inn fra min iPhone

1 kommentar:

Fru S sa...

Åhhh, så mye fint! Og de strikkede klærne var jo bare sååå fine da, enig med deg at mamma´n din er kjempeflink! Gleder meg til å se dere alle i de nye plaggene :)