søndag 31. oktober 2010

Halloween!!


Vi elsker Halloween!!! Her er noen bilder fra dagen;




Årets Jack-inspirerte gresskarlykt:)








Jentene på halloweenfest, mens gutta var pjuske hjemme:) ( hvorfor tenkte jeg på "bolla og beinet" da jeg så dette bildet???!;)


Sølvi hadde pyntet og ordnet alt kjempefint! Vi følte oss veldig velkommne! Takk for festen!





Marion malte sin egen maske, men den tørket desverre ikke før vi skulle dra:/


Råttende grove pannekaker til frokost! Med muselort(linfrø), havmannblod(blå konditor) og froskeånde(grønn konditor) Populært!


Alfred var pjusk og måtte ha litt formiddagshvil litt tidligere enn vanlig..





Grønn fin råtten pannekakerøre;)


Lagt inn fra min iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som dere har hatt en fin dag. Godt jeg ikke var bedt på middag i dag. Marion var så skummel, så jeg hadde nok ikke turt å være der. ;)
Klem Gro-Anita

Norwaystyle sa...

Det var utrolig hyggelig å ses :-). De råtne grønne pannekakene deres var kule. Håper gutta friskner til snart. Klem

Tone sa...

Hehe... det kan du si Gro:)

Det var veldig hyggelig å treffes igjen Sølvi! Gleder meg til julebordet jeg nå... da blir det kanskje litt letter å snakke sammen og;)