lørdag 8. mai 2010

Award jo :)


Da har jeg fått en award av min søte, snille, "gamle"(kjent henne fra jeg var ca 3 år) venninne; http://marianneshverdagsglott.blogspot.com/ og med denne awarden fulgte det med en utfordring og fortelle 7 ting om meg selv, så her er da noe om meg da :)

1* Elsker YouTube! Og har en egen kanal der som heter EBMTone hvor jeg legger ut videoer jeg lager selv om blant annet bilder jeg maler.

2* Jeg drømmer om å fly luftballong en vakker dag! Robert har sagt jeg skal få det i 40-års gave, og jeg ser frem til den dagen :)

3* Har en tattis som jeg tok da jeg var 18-19 år. Den har jeg satt sammen selv av diverse indiandertegn som stod for lykke, styrke og mot :p

4* Litt flaut kanskje, men jeg har fulgt, av alle mennesker i dette landet, Linni sin blogg i ca 3 uker nå....daglig:)

5* Jeg elsker å høre på god musikk ( Seigmen, Zeromancer, Gåte, Frost, +++) å tegne og male hele natta.... er nok lenge til jeg får sjansen... eller orker å gjøre det nå fremover. Kan jo ikke sove halve dagen med 3 små:)

6* Jeg begynner å lese på maaaange bøker, men bare en brøkdel blir lest fra perm til perm.. desverre.. må virkelig skjerpe meg der! Men hører også på mye lydbøker før jeg sovner og når jeg går turer.

7* Jeg foretrekker å sende sms/meldinger enn å snakke i telefonen, fordi jeg er redd for at jeg skal gå tom for noe glupt å si:/

Jeg velger å sende denne awarden med utfordringen videre til : søstern, Gro Anita, Sølvi og Anette

Ha en fortsatt god helg alle sammen!

Ingen kommentarer: