onsdag 4. november 2009

Hva skjer´a?

Det snør og jeg hoster fortsatt, men blir bedre for hver dag som går;) Men sover fortsatt ikke så mye om natta:/ Så er ikke så ille mye mer enn at magen vokser og gror som skjer her i gården.

Men til fredag skal jeg på ny ultralyd, så da får vi håpe dem ser kjønnet til begge DENNE gangen da.. ;)
Håper ikke det er så mye snø på veien på vei ned til Fredrikstad.. syns det er litt skummelt å kjøre den store bilen uten antiskrenskontroll ja.. og med piggfrie vinterdekk. Men en gang må jo bli den første denne vinteren og.

Til søndag blir det bursdagsfest for Robert og meg. Så får vel prøve å rydde å vaske bort litt hybelkaniner og annen skit:) Så pass dere! Nå kommer a mor og tar dere!

2 kommentarer:

Norwaystyle sa...

Lykke til på ultralyd i morgen da. Håper virkelig de ser kjønnene på begge babyene. Ha en fin bursdagsfeiring, og grattis med dagen. Når jeg blir stresset av at jeg venter gjester og alt som skal gjøres, pleier Mamma å be meg slappe av og fortelle at stemningen er den viktigste og at: Det bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete. Hi hi. Helt enig. Bursdagsklem

Tone sa...

Takk takk ;)
Kjønn så de ikke da, men idag på 3 ultralyd! Det blir 1 gutt og 1 jente gitt ;)

Og jeg likte den der "Det er bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete"! ;) Skal huske den jeg.. hehe