fredag 30. januar 2009

Finnes det en mirakel-kur mot rocecea der ute??

I januar har jeg stressa en del, så jeg har fått et skikkelig utbrudd av Rocecea... og det blir jeg visst aldri helt kvitt har jeg forstått :( Jeg skal holde meg unna sola, alkohol, stress, sterk krydret mat, varmt vær, kaldt vær.....++++ osv
Men man må kunne få holde det i sjakk på en eller annen måte?
Derfor gikk jeg til et hudpleiested i Mysen og fikk rester fra en tube jeg kunne få prøve.
Den holdt nesten i 4 dager... jeg måtte suplere med litt propoliskrem oppå toppen.
Nedenfor ser du resultatet...


Denne testet jeg da i 4 dager.





Her er bilder av meg på dag 1 og dag 4.
Ser dere noen stor forskjell? Ikke jeg heller :(

Så neste blir å sjekke ut en ensym-behandling i Askim.. så får vi se da.
Får fortsette med propolisen som vanlig til det.

Ellers får dere ha en god helg folkens!!
Vi skal på hyttetur å få litt frisk luft :) Gleder meg :)

Ingen kommentarer: